עונת החתונות בפתח - ימים לבנים, שמחים ומרגשים

עונת החתונות בפתח - ימים לבנים, שמחים ומרגשים

בואי כלה להתחתן, עם זרי הכלה המעוצבים בחנות הפרחים ורד קורל בת ים. זר הכלה הינו פריט עיצובי ובלתי נפרד, מההופעה של הכלה ביום חתונתה.

סיגל בעלת החנות מזה 17 וחצי שנים, ליוותה לחופה זוגות רבים שהתקשטו בזרים משגעים מעשה ידיה. סיכל מכירה היטב את כל החידושים והטרנדים העכשוויים בתחום ובידי אומן ועין מקצועית, מצליחה לשזור חלומות.

אצלנו בורד קורל, תקבלי מענה לכל החלומות והציפיות שיש לך לגבי זר הכלה שתאחזי בידייך, במהלך הערב הבלתי נשכח שצפוי לך. זר כלה אישי ומרגש שיפיץ ריחות של אהבה. זר שהוא בעצם פריט אומנות, תכשיט טבעי ויפייפה לכלה.

בורד קורל נשזור עבורך זר כלה בהתאמה אישית, אשר ישלים וישמר את הקו העיצוב והחגיגי שבחרת לעצמך ביום המאושר שלכם. בהתאם לעונת השנה ולטעמך האישי נוכל להרכיב עבורך מראה רך ורומנטי בגוונים בהירים ורגועים. אם את באישיותך יותר מתחברת למראה הקלאסי והמתוחכם, נעדיף פרחים המאופיינים בקווים נקיים. קיימים גם זרים במראה אלגנטי, זרים ססגוניים וכו'.. כל הזרים נשזרים בהרמוניה, דיוק ובראייה אומנותית שתעניק לך את הטאצ' הנכון.

זרי הכלה שלנו עשויים מפרחים טריים ומובחרים בהזמנה מיוחדת,תוך דגש והקפדה על יחס אישי ואדיב. לא תצליחו לפספס את ההתרגשות והאהבה שסיגל מעניקה לכל כלה שמגיעה אליה.

תודה לך כלה מקסימה על ההזדמנות הנדירה ועל הזכות לקחת חלק בהגשמת חלומך. מזל טוב יקרה, מסיגל, ורד קורל בת ים

  מאמרים נוספים